Από την Δευτέρα 01 Απριλίου 2019 τίθεται σε εφαρμογή το εαρινό ωράριο στα εμπορικά καταστήματα της πόλης μας. Ειδικότερα:
• Δευτέρα: 08:00 π.μ. - 14:00 μ.μ.
• Τρίτη: 08:00 π.μ. - 13:30 μ.μ. και 18:00 μ.μ. - 21:00 μ.μ.
• Τετάρτη: 08:00 π.μ. - 14:00 μ.μ.
• Πέμπτη: 08:00 π.μ. - 13:30 μ.μ. και 18:00 μ.μ. - 21:00 μ.μ.
• Παρασκευή: 08:00 π.μ. - 13:30 μ.μ. και 18:00 μ.μ. - 21:00 μ.μ.
• Σάββατο: 08:00 π.μ. - 14:00
• Κυριακή: Κλειστά

 

Εγγραφή  στο site του εμπορικού συλλόγου

  1. Ανοίγουμε ένα browser (Internet Explorer, Mozilla, Google chrome).
  2. Πληκτρολογούμε www.esfiliatron.gr

     3. Κάνοντας περιήγηση στην αρχική σελίδα. Θα δούμε ένα κουμπί που λέει καταχώρηση επιχείρησης.

   4.Μετά πιέζουμε εκεί που λέει δεν έχετε λογαριασμό.

  5.Καταχωρούμε σε όλα τα τετράγωνα τα στοιχεία που θα μας ζητηθούν.

6.Ανοίγουμε την αλληλογραφία μας (e-mail).Το site μας στέλνει ένα μήνυμα επιβεβαίωσης. 

Πατώντας στο link που μας έχει σταλεί στο μήνυμα κάνουμε αυτομάτως ενεργοποίηση λογαριασμού.
(Αυτό γίνεται για να αποφύγουμε επιθέσεις από κακόβουλο λειτουργικό και ψεύτικες εγγραφές)

 

Ολοκληρώσαμε τη διαδικασία εγγραφής στο site πλέον είμαστε έτοιμοι να μπούμε και να δημιουργήσουμε την παρουσίαση μας.

 

1.Πηγαίνοντας πάλι στο www.esfiliatron.gr

2.Kαταχώρηση επιχειρήσης

3.Αυτή τη φορά πατάμε

Το όνομα χρήστη που δώσαμε στο site κατά τη διάρκεια της εγγραφής και τον κωδικό μας και πατάμε σύνδεση.

Μας εμφανίζεται πλέον ένας πίνακας για να καταχωρήσουμε τα στοιχεία της επιχείρησης μας φωτογραφίες λογότυπα και ότι κείμενο μας αντιπροσωπεύει.

 

 

Αφού καταχωρήσουμε τα στοιχεία που θέλουμε( Κυρίως αυτά που είναι με  πράσινο *  ) .Στο τέλος υπάρχει μία επιλογή συμφωνώ με τους όρους και τις προϋποθέσεις το τσεκάρουμε και πατάμε save (αποθήκευση).

Ο Εμπορικός Σύλλογος Φιλιατρών θα ήθελε να ευχαριστήσει τον κόσμο που ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα του για οικονομική συνεισφορά στη συμμετοχή του συλλόγου στο Φιλιατρινό Καρναβάλι!
Ευχαριστούμε θερμά τους :

Θανάση Καππή - Ηλεκτρολόγος - Φωτοβολταϊκά
Σταύρο Στριμπάκο - Μ'αλλη Γεύση
Νικόλαο Αγγελόπουλο- Δικηγόρος
Αντώνη Μπίτσικα - Αnko Press
Θανάσης Γκίνος -Το Καινούργιο
Caffe "Γαλαξίας"
Κυριακή Αθανασόπουλου - Δικηγόρος
Γρηγόρη Σμυρνή - Εμπόριο Αγροτικών Εφοδίων
Αθηνά Λυριτζή - Εμπόριο Ανδρικών και γυναικείων ενδυμάτων
Γιώργο Στριμπάκο - Κρεοπωλείο
Νικόλαο Φάμπα - Κατάστημα οικιακών ειδών
Σταμάτη Τσίγκανο - Καθαριστήριο
Πηνελόπη Σεραφείμ - Φαρμακείο
Νικηφόρο Μακρυγιάννη - Χρώματα - Βερνίκια
Μάρα Γεωργοπούλου - Fast food "Quick"
Χαράλαμπο Γκόνο
Caffe "Μαντείο"
Θανάση Ψιλόπουλο - Εμπόριο αγροτικών εφοδίων
Παναγιώτη Τριαντόπουλο - Ταβέρνα "Δεξαμενή"
Άλκη Ξυγκα - Φαρμακείο
Θανάση Αθανασόπουλο - Οικοδομικά υλικά, εργαλεία
Νίκος Μητρόπουλος - "Cuore"
Αγγελική Γυφτάκη - Οπωροπωλείο - Pet shop
Βασίλη Παπαθεοδωσίου - Φαρμακείο
Παναγιώτη και Χρήστο Σταθόπουλο - Ελαιοτριβείο - Εστιατόριο " Τα Μαργαριτάρια"
Λεωνίδα Ράλλη - Υπηρεσίες πληροφορικής - Επισκευές Η/Υ Συστήματα συναγερμών
Ελπίδα Φωτεινοπούλου - Οδοντίατρος
Κώστα Ντούνο - Ψυκτικός - Εμπόριο ηλεκτρικών συσκευών
Παναγιώτη Ζωγόπουλο - Σχολή Οδηγών
Θανάση Θεοδωρακόπουλο - Μικροβιολογικό
Χριστόφορο Ψιλόπουλο - Φαρμακείο
Πίτσα "Όαση"
Caffe Κουρτέση
Caffe "Αρχαίο"
Caffe "Γαλάνη"
Αμίρ Παντοπωλείο
Σωτήρη Λογγίνο Πρατήριο Καυσίμων
Νίκο Παναγιωτόπουλο - Κρεοπωλείο
Κατερίνα Γεμελιάρη - Πρακτορείο ΟΠΑΠ
Ελένη Παρίσου - Καταστήματα υποδημάτων
Δημήτρη Τασσόπουλο - Αρτοποιείο
Στασινό Χρονόπουλο - Σχολή Οδηγών

Ένα μεγάλο ευχαριστώ θα θέλαμε να επίσης να εκφράσουμε στους συναδέλφους μας εμπόρους για την χορηγία που μας προσέφεραν σε σοκολατάκια και ζαχαρώδη :
Πολυχρόνης Μαρκούλιας - Μίνι Μάρκετ 14ωρων
Σωτήρης Λύκος - Μίνι Μάρκετ
Α.Β.Βασιλιπουλος - Παναγιώτης Αλεξανδρόπουλος
Αφοί Παναγιωτοπουλοι - Σούπερ Μάρκετ
Ρενατα Ciutyte - Περίπτερο

Επίσης θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε για την πολύτιμη βοήθεια που μας προσέφεραν τους εξής:
Γιώργο Ουζούνη - Αγρότης - Βαφέας
Γιάννη Γκόνο - Φοιτητής
Παναγιώτη Τσαφαρά - Αρδευτικά Έργα
Νίκο Στριμπάκο - Αγρότης
Τάσο Γριβοκωστόπουλο του Νικήτα - Αγρότης
Σταύρο Παναγιωτόπουλο - Ελαιοτριβείο
Διονύση Λεβεντάκη - Χωματουργικά
Γιώργο Παναγόπουλο - Ελαιοτριβείου " Τριφυλιακό Άρωμα"
Κωνσταντίνο Μαγγανά - Ελαιοτριβείο

Νέες δράσεις ενίσχυσης υφιστάμενων επιχειρήσεων: "Εργαλειοθήκη επιχειρηματικότητας Εμπόριο - Εστίαση - Εκπαίδευση" και "Εργαλειοθήκη ανταγωνιστικότητας μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων"

19/12/2018

Το Υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης ανακοινώνει την προκήρυξη δύο νέων δράσεων του ΕΠΑνΕΚ (ΕΣΠΑ 2014-2020) για την ενίσχυση υφιστάμενων επιχειρήσεων. Πρόκειται για τις δράσεις: «Εργαλειοθήκη επιχειρηματικότητας: Εμπόριο – Εστίαση – Εκπαίδευση», με προϋπολογισμό 60 εκατ. ευρώ και «Εργαλειοθήκη ανταγωνιστικότητας μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων» με προϋπολογισμό 400 εκατ. ευρώ.

Η Δράση «Εργαλειοθήκη επιχειρηματικότητας: Εμπόριο – Εστίαση – Εκπαίδευση» στοχεύει στην ενίσχυση υφιστάμενων μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται:

  • στο λιανικό εμπόριο
  • στην παροχή υπηρεσιών εστίασης
  • στην παροχή υπηρεσιών ιδιωτικής εκπαίδευσης
  • στην παροχή υπηρεσιών παιδικού και βρεφονηπιακού σταθμού και λοιπών υπηρεσιών ημερήσιας φροντίδας προκειμένου να αναβαθμίσουν το επίπεδο επιχειρησιακής οργάνωσης και λειτουργίας τους.

Επιδοτούνται δαπάνες για παρεμβάσεις εξοικονόμησης ενέργειας και αναβάθμισης της υγιεινής και ασφάλειας της εργασίας.

Υποβάλλονται επενδυτικά σχέδια από 10.000 έως 150.000 ευρώ με επιδότηση 50%.

Η υποβολή αιτήσεων και δικαιολογητικών γίνεται ηλεκτρονικά στο www.ependyseis.gr και είναι δυνατή από 6/2/2019 μέχρι 19/4/2019.

Η Δράση συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ) της Ευρωπαϊκής Ένωσης και από εθνικούς πόρους.

Η Δράση «Εργαλειοθήκη ανταγωνιστικότητας μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων» στοχεύει στην ενίσχυση υφιστάμενων μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων, προκειμένου να αναβαθμίσουν και να βελτιώσουν την ανταγωνιστική τους θέση στην εσωτερική και εξωτερική αγορά, επενδύοντας στον εκσυγχρονισμό του παραγωγικού εξοπλισμού τους και στην πιστοποίηση των προϊόντων τους.

Απευθύνεται σε επιχειρήσεις που ικανοποιούν αθροιστικά τις παρακάτω προϋποθέσεις:

  • έχουν κλείσει τουλάχιστον 3 διαχειριστικές χρήσεις δωδεκάμηνης διάρκειας
  • διαθέτουν τους επιλέξιμους ΚΑΔ της επένδυσης, σύμφωνα με το Παράρτημα ΙII «ΕΠΙΛΕΞΙΜΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ (ΚΑΔ)»
  • έχουν 2 τουλάχιστον ΕΜΕ εξαρτημένης εργασίας πλήρους ή μερικής απασχόλησης το έτος που προηγείται της υποβολής του επενδυτικού σχεδίου.

Η υποβολή αιτήσεων ξεκινά από 6/2/2019. Η πρόσκληση θα παραμείνει ανοιχτή για υποβολή αιτήσεων μέχρι εξαντλήσεως του διαθέσιμου προϋπολογισμού και το αργότερο μέχρι τη συμπλήρωση 18 μηνών από την αρχική δημοσίευσή της. Οι αιτήσεις χρηματοδότησης θα αξιολογηθούν με σειρά προτεραιότητας, σύμφωνα με την ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής του επενδυτικού σχεδίου.

Επιδοτούμενες δαπάνες:

  • Μηχανήματα – Εξοπλισμός έως 100% του επενδυτικού σχεδίου
  • Πιστοποίηση προϊόντων – Υπηρεσιών – Διαδικασιών έως 100% του επενδυτικού σχεδίου
  • Συσκευασία – Ετικέτα – Branding έως 25% του επενδυτικού σχεδίου
  • Ψηφιακή προβολή
  • Συμβουλευτικές υπηρεσίες-Τεχνικές μελέτες
  • Μεταφορικά μέσα
  • Μισθολογικό κόστος εργαζομένων (νέο προσωπικό)

Για κάθε πρόσθετη πληροφορία σχετικά με τις Δράσεις μπορείτε να απευθυνθείτε:

  • στο Γραφείο Πληροφόρησης κοινού: Λεωφ. Μεσογείων 56, Αθήνα (Δευτέρα - Παρασκευή από 8:00πµ έως 5:00µµ)
  • στο 801 11 36300 (από σταθερό, με αστική χρέωση) από 8:00πμ έως 7:00μμ
  • Μπορείτε επίσης να επικοινωνείτε με τον ΕΦΕΠΑΕκαι τις Περιφερειακές Μονάδες του.

 

Πηγή: https://www.espa.gr/el/Pages/NewsFS.aspx?item=1086 

Ο Εμπορικός Σύλλογος Φιλιατρών μετά από συνέλευση του Διοικητικού Συμβουλίου του, η οποία συνήλθε την Τρίτη 5/3/19 αποφάσισε την κατά πλειοψηφία στήριξη και υιοθέτηση των θέσεων του Κωνσταντίνου Σαρματζή εκπροσώπου της Ομοσπονδίας Εμπορικών Συλλόγων Πελοποννήσου και Δυτικής Ελλάδος, τις οποίες εξέφρασε κατά την διάρκεια της διευρυμένης συνεδρίασης της ΟΕΣΠ που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 2 Μαρτίου στα Φιλιατρά, και την Κυριακή 3 Μαρτίου στην Κυπαρισσία.

Συμπεριλαμβανομένων όλων των θεμάτων όπως του οδικού δικτύου της περιοχής, του λιμανιού της Κυπαρισσίας, της Γεωργικής Σχολής στα Φιλιατρά , αλλά και του μείζονος σημασίας θέματος που τέθηκε ( με αφορμή την συζήτηση που ξεκίνησε η κυβέρνηση για διάσπαση πολλών πλέον δήμων στην Ελλάδα) της επανεξέτασης του Δήμου Τριφυλίας και της δημιουργίας αυτόνομου Δήμου Φιλιατρών μας βρίσκει σύμφωνους.

Σε ότι αφορά την συνεργασία μας και τις κοινές μας δράσεις με τους υπόλοιπους Εμπορικούς Συλλόγους της Τριφυλίας δηλώνουμε ότι έχουμε όλη την καλή διάθεση να συνεχίσει η συνεργασία μας εφόσον και οι ίδιοι το επιθυμούν.

Αυτό βέβαια δεν μας στερεί το αναφαίρετο δικαίωμα μας να διεκδικήσουμε αυτόνομο δήμο Φιλιατρών, μιας και η γεωγραφική δομή του υπάρχοντος δήμου δημιουργεί αθέμιτο ανταγωνισμό εις βάρος της εμπορικότητας της πόλης μας.

Εκδήλωση ενδιαφέροντος για συμμετοχή σε πρόγραμμα εκπαίδευσης μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας  ΕΡΜΕΙΟΝ +  (e-learning)

 

O Εμπορικός Σύλλογος Φιλιατρών  θα υλοποιήσει σε συνεργασία με το Κ.Α.Ε.Λ.Ε  πρόγραμμα εκπαίδευσης για τα μέλη του με τίτλο :

`` Η επικοινωνία μέσω του  διαδικτύου και η χρησιμότητα των μέσων  κοινωνικής δικτύωσης για την μικρή επιχείρηση. ``

Η νέα αντίληψη στην προβολή της τοπικής αγοράς και στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Στηριζουμε την τοπικη αγορα

Το Επιμελητήριο με την ολοκληρωμένη Ηλεκτρονική προβολή των Τοπικών Επιχειρήσεων της Μεσσηνίας υποστηρίζει δυναμικά και ουσιαστικά όλες τις τοπικές επιχειρήσεις και παρέχει σε τιμές ανταγωνιστικές τοπικά ή άλλα προϊόντα απευθείας από τον Παραγωγό ή την Επιχείρηση στον κάθε έλληνα ή ξένο καταναλωτή. Παράλληλα επιτυγχάνεται σημαντική προβολή όλων των τοπικών επιχειρήσεων ενώ παρέχονται επιπλέον υψηλές υπηρεσίες Ηλεκτρονικού Εμπορίου χωρίς την ανάγκη ειδικής υποδομής σε εξοπλισμό από τις επιχειρήσεις που συμμετέχουν.

 

Απλοποιουμε τις διαδικασιες

Η συμμετοχή των Επιχειρήσεων γίνεται εύκολα μέσω επικοινωνίας με το Επιμελητήριο Μεσσηνίαςή κατευθείαν με την Εταιρία Knowledge B.S. (+30 2610452820, Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.,www.knowledge.gr). Κάθε συμμετοχή υποστηρίζεται συνολικά με πλήρη εκπαίδευση, συμβουλές ηλεκτρονικού εμπορίου, εγχειρίδια χρήσης κ.ά. Η επιχείρηση μπορεί είτε να προβάλει απλά τα προϊόντα της ή και να τα πουλάει ηλεκτρονικά. Η λήψη και παρακολούθηση των παραγγελιών προϋποθέτει απλά μια απλή σύνδεση στο Διαδίκτυο (Internet) και κάθε παραγγελία αποστέλλεται σε εύχρηστη και απλή εφαρμογή ενώ επιπλέον αποστέλλεται και στο email της επιχείρησης. Ζητήστε περισσότερες πληροφορίες στο Επιμελητήριο Μεσσηνίας.

 

Μεινετε ενημερωμενοι

Η Ηλεκτρονική αγορά είναι ανοιχτή για όποια επιχείρηση επιθυμεί να συμμετέχει και γίνεται προσπάθεια ώστε να αποκτήσουν πρόσβαση όλες οι τοπικές επιχειρήσεις. Για αυτό μείνετε συντονισμένοι γιατί συνεχώς θα υπάρχουν νέες Επιχειρήσεις με νέα προϊόντα που θα ανεβαίνουν για προβολή, πώληση και προσφορές.

 

Αγορά και Πώληση με ένα κλικ:

Ο Παραγωγός δεν χρειάζεται υποδομή Ηλεκτρονικού Εμπορίου και μπορεί να ενσωματώσει το παρεχόμενο e-shop και στη δική του ιστοσελίδα πολύ εύκολα ή να αποκτήσει ένα όνομα (Domain Name) στο διαδίκτυο που ταυτόχρονα θα δείχνει τη δική του μίνι παρουσίαση με το ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ηλεκτρονική Αγορά. Η διαχείριση των παραγγελιών και η ευθύνη αποστολής και ποιότητας ανήκει αποκλειστικά στον κάθε Παραγωγό ή την Τοπική επιχείρηση που συμμετέχει. Παράλληλα δίνεται η ευκαιρία προνομιακών τιμών μεταφορικών με συγκεκριμένη συνεργαζόμενη courier αν το επιθυμεί η ίδια η επιχείρηση που γίνεται μέσω ειδικής προσφοράς από την εταιρεία ταχυμεταφορών προς την επιχείρηση. Η εταιρεία courier παραδίδει τα προϊόντα εύκολα, γρήγορα και άμεσα στον κάθε αγοραστή ενώ οι πληρωμές των προϊόντων μπορούν να γίνουν με πολλούς τρόπους όπως μέσω πιστωτικής κάρτας, κατάθεση σε τράπεζα, εξόφληση σε PayPal, απλής αντικαταβολής ή και παραλαβής από το φυσικό κατάστημα.

 

 

 

Η παρούσα Ηλεκτρονική Αγορά Προϊόντων αποτελεί πρωτοβουλία του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας στα πλαίσια του Επιχειρησιακού Προγράμματος Ψηφιακής Σύγκλισης του ΕΣΠΑ με τη συνεργασία της Knowledge Broadband Services Α.Ε.

“ Στηρίζουμε τις τοπικές μας επιχειρήσεις και διευρύνουμε τα επιχειρηματικά όρια σε όλη την Ελλάδα.”

 

Πηγή: https://www.e-messinia.gr/dmarketm/marketplc/static/about.jsp 

17 Google Marketing Εργαλεία που Θα Έπρεπε να Χρησιμοποιείς

Marketing και Google πάνε μαζί. Ειδικά όταν γνωρίζεις και χρησιμοποιείς όλα τα διαθέσιμα δωρεάν εργαλεία που παρέχει η Google, και μπορούν να αποδειχτούν σύμμαχός σου!

 

1. Google My Business

Θέλεις να αποκτήσεις δωρεάν διαφημιστικό χώρο στην Google; Εννοείται πως θέλεις!

Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να διεκδικήσεις το Google My Business listing (παλαιότερα γνωστό και ως Google Places), και η επιχείρησή σου μπορεί να εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης (καθώς και στο Google Maps) για τοπικές αναζητήσεις όπως αυτή που φαίνεται παρακάτω.

Συγκεκριμένα, όλες οι επιχειρήσεις με τα κόκκινα pins παρακάτω είναι τοπικά Google My Business αποτελέσματα για την αναζήτηση “καφετέριες θησείο”.

 

Το καλύτερο απ’ όλα, σε αντίθεση με το Google AdWords (για το οποίο θα μιλήσουμε αργότερα), καμία από αυτές τις επιχειρήσεις δεν πληρώνει για τη θέση της σε αυτά τα τοπικά αποτελέσματα.

Αν δεν έχεις ήδη διεκδικήσει το Google My Business listing σου, ήρθε η ώρα να το κάνεις! Λάβε υπόψη ότι καθώς η Google σε καθοδηγεί στη ρύθμιση της καταχώρησής σου, θα δημιουργήσεις αυτόματα μια σελίδα Google+, η οποία μας οδηγεί στο δεύτερο εργαλείο marketing της Google.

 

2. Google+ Business Pages

Μετά το τέλος του Google Authorship και την κατάργηση του Google +1s από τα αποτελέσματα αναζήτησης, είναι μεγάλη η ανάγκη για τη διατήρηση μια ενεργής Google+ Business σελίδα, αν μιλάμε για μη-τοπικές επιχειρήσεις.

Δεδομένης της τεράστιας αυτοκρατορίας της Google, πιστεύουμε ότι επιβάλλεται για όλες τις επιχειρήσεις να προσαρμοστούν και να δημιουργήσουν μια Google+ σελίδα, ακόμα και εάν δεν ανανεώνεται συχνά. Για να δημιουργήσεις μια σελίδα, ξεκίνα εδώ.

Ωστόσο, αν πρόκειται για μια τοπική επιχείρηση, η δημιουργία και διατήρηση μιας Google+ σελίδας συμβαδίζει με το Google My Business listing (δες παραπάνω), καθιστώντας το Google+ ακόμα πιο αναγκαίο για μια επιχείρηση.

Και λαμβάνοντας υπόψη ότι η καταχώρισή σου στο Google My Business θα περιλαμβάνει ένα σύνδεσμο προς την Google+ σελίδα της επιχείρησής σου, είναι σημαντικό να αφιερώσεις λίγο χρόνο για να κάνεις τη σελίδα σου όσο καλύτερη γίνεται.

 

3. Google Search Console

Θέλεις μια καλύτερη εικόνα για το πόσο υγιής είναι η ιστοσελίδα σου στα μάτια της Google; Απλά δημιούργησε ένα λογαριασμό στο Google Search Console.

Το εργαλείο αυτό θα σε ειδοποιεί για τυχόν σφάλματα ή προβλήματα που θα μπορούσαν να αποτρέψουν την εύρεση του ιστότοπου σου στα αποτελέσματα αναζήτησης, και θα σε βοηθήσει να αναλύσεις την υπάρχουσα επισκεψιμότητα στο site σου, ώστε να μπορείς να κατανοήσεις τον τρόπο με τον οποίο σε βρίσκουν οι επισκέπτες σου.

 

4. Google Suite: Docs, Sheets, Slides και Forms

Συνεργάζεσαι σε ένα project μαζί με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας σου; Το Google Suite είναι μια συλλογή από μερικά εργαλεία που μπορείς να χρησιμοποιήσεις αντί του συνηθισμένου λογισμικού του desktop σου. Γνώρισέ τα:

Χρησιμοποίησέ τα για να μοιραστείς online αρχεία και να συνεργαστείς πάνω σε marketing data, ebooks, blog posts, marketing ή SlideShare presentations, έρευνες και δημοσκοπήσεις.

Τα projects αποθηκεύονται αυτόματα και μπορούν επίσης να προβληθούν σε συσκευές με quick download ή mobile apps.

 

5. Google AdWords

Με το Google AdWords δημιουργείς διαφημίσεις που στοχεύουν συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με την επιχείρησή σου, και οι εμφανίζονται στην κορυφή ή στο τέλος των οργανικών αποτελεσμάτων της Google, όταν οι χρήστες αναζητούν αυτές τις λέξεις-κλειδιά.

Το κόστος των διαφημίσεων εξαρτάται από την ανταγωνιστικότητα της λέξης-κλειδιού που στοχεύεις, αλλά πληρώνεις μόνο αν οι επισκέπτες πραγματικά κάνουν κλικ στη διαφήμισή σου.

Έχε στο νου ότι το AdWords μπορεί να αποδειχθεί ως ένα ακριβό marketing εργαλείο, και σε αντίθεση με το organic search, προσφέρει quick wins παρά μακροχρόνια αποτελέσματα. Το PPC εάν χρησιμοποιηθεί σωστά, μπορεί να σε βοηθήσει στον σχεδιασμό της organic search στρατηγικής σου.

Δοκιμάζοντας διαφορετικές παραλλαγές λέξεων-κλειδιών, μπορείς γρήγορα να καταλάβεις ποια λέξη-κλειδί θα σου φέρει ποιοτικό traffic. Στη συνέχεια, μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτή την γνώση για να στοχεύσεις μέσω του SEO και της δημιουργίας περιεχομένου. Αυτό μας οδηγεί στο εργαλείο νούμερο έξι…

 

6. Google AdWords Keyword Planner

Αν ψάχνεις να ενισχύσεις το οργανικό σου SEO, θα πρέπει πρώτα και κύρια να κάνεις μια έρευνα λέξεων-κλειδιών. Η έρευνα λέξεων-κλειδιών σε βοηθά να προσδιορίσεις τις λέξεις-κλειδιά που θα στοχεύσεις καθώς δημιουργείς περιεχόμενο για το blog και το υπόλοιπο site σου.

Έτσι, θα εστιάσεις τις προσπάθειες SEO και δημιουργίας περιεχομένου στον εύκολο εντοπισμό από χρήστες που αναζητούν κάτι παρεμφερές στις μηχανές αναζήτησης.

Το AdWords Keywords Planner, αν και είναι ένα εργαλείο που σε βοηθά κυρίως να σχεδιάσεις τις καμπάνιες σου στο AdWords, μπορεί επίσης να σε βοηθήσει να αναζητήσεις νέες ιδέες και προτάσεις για λέξεις-κλειδιά, για τη βελτιστοποίηση των οργανικών αποτελεσμάτων.

Λάβε υπόψη ότι θα πρέπει να δημιουργήσεις ένα λογαριασμό στο AdWords για να χρησιμοποιήσεις το εργαλείο αυτό, αλλά δεν σημαίνει ότι πρέπει απαραίτητα να δημιουργήσεις μια διαφήμιση.

 

7. DoubleClick Search by Google

Αν το Google AdWords σε βοηθάει να αποφασίσεις ποιες λέξεις-κλειδιά πρέπει να στοχεύσεις, το DoubleClick Search είναι το άλλο μισό της search engine marketing (SEM) στρατηγικής.

To DoubleClick είναι μια σουίτα προϊόντων από την Google για να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους να δημιουργήσουν και να μετρήσουν την απόδοση των διαφημίσεών τους, ώστε να στοχεύουν αποτελεσματικά τα target personas τους στο διαδίκτυο.

Τα Search εργαλεία του DoubleClick έχουν ως σκοπό να κλείσουν το κενό μεταξύ search και display, έτσι ώστε και τα δυο κανάλια διαφήμισης να αλληλοσυμπληρώνονται.

Το εργαλείο αυτό σε βοηθάει να κατανοήσεις με ποιες λέξεις-κλειδιά θα στοχεύσεις το κοινό σου, και σου δείχνει πώς αλλάζει η συμπεριφορά αναζήτησης στην αγορά σε πραγματικό χρόνο.

 

8. Google Trends

Εκτός από το Google Keyword Planner, το Google Trends μπορεί να είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο που θα σε βοηθήσει να κάνεις πιο έξυπνες επιλογές λέξεων-κλειδιών.

Σου δίνει τη δυνατότητα να αξιολογήσεις τη δημοτικότητα ορισμένων όρων, να τους συγκρίνεις με άλλες παραλλαγές λέξεων-κλειδιών, να αναλύσεις τον τρόπο με τον οποίο η δημοτικότητά τους διαφέρει με την πάροδο του χρόνου και ανά περιοχή/γλώσσα, και παρουσιάζει σχετικές λέξεις-κλειδιά, οι οποίες μπορούν να βοηθήσουν στη λήψη νέων προτάσεων λέξεων-κλειδιών.

Προσπαθείς να αποφασίσεις ανάμεσα σε δυο παραλλαγές λέξεων-κλειδιών για τον τίτλο του νέου σου άρθρου; Κάνε μια σύντομη σύγκριση στο Google Trends για να δεις ποια παραλλαγή έχει τις περισσότερες αναζητήσεις.

 

Το Google Trends μπορεί επίσης να σε βοηθήσει να εντοπίσεις θέματα, trending νέα και περιεχόμενο, τα οποία μπορεί να σε βοηθήσουν να εντοπίσεις ευκαιρίες για newsjacking.

 

9. Google Drive

Το Google Drive είναι η δωρεάν ηλεκτρονική υπηρεσίας αποθήκευσης της Google, επιτρέποντας στους χρήστες να έχουν δωρεάν έως και 15 GB χώρο αποθήκευσης στο cloud, για αρχεία όπως φωτογραφίες, έγγραφα, σχέδια, videos κλπ.

Δυσκολεύεσαι να στείλεις μια μεγάλη εικόνα ή ένα αρχείο PowerPoint σε άλλους στην ομάδα σου;

Το Google Drive σου επιτρέπει να μοιράζεσαι τα αρχεία ή τους φακέλους σου με άλλους, διευκολύνοντας την συνεργασία και μειώνοντας τον πονοκέφαλο των υπερβολικά μεγάλων συνημμένων αρχείων.

 

10. Google Alerts

Το Google Alerts σου δίνει τη δυνατότητα να παρακολουθείς το web για αναφορές συγκεκριμένων λέξεων-κλειδιών ή φράσεων.

Μόλις ρυθμιστεί, θα λάβεις είτε ειδοποιήσεις μέσω mail ή μέσω RSS, όποτε αυτές οι φράσεις αναφέρονται στο διαδίκτυο.

Για παράδειγμα, μπορείς να κάνεις sign up για να λαμβάνεις ειδοποιήσεις όποτε κάποιος αναφέρει την εταιρεία, τα προϊόντα, τα στελέχη ή τον ανταγωνισμό σου.

Στην ουσία, αποτελεί ένα εργαλείο PR και έναν πολύ καλό τρόπο για να παραμείνεις στην κορυφή της ηλεκτρονικής φήμης της επιχείρησής σου και να αντιδράς έγκαιρα σε αναφορές που γίνονται στο όνομα σου.

 

11. Google News

Το Newsjacking, ή αλλιώς η αξιοποίηση της δημοτικότητας μιας ειδησεογραφικής ιστορίας για την ενίσχυση των πωλήσεων και της επιτυχίας του marketing, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να εκμεταλλευτείς την επιτυχία μιας είδησης που έχει ήδη τραβήξει το ενδιαφέρον.

Εάν σκέφτεσαι πώς να επωφεληθείς από το newsjacking στη στρατηγική περιεχομένου, χρησιμοποίησε τα Google News για να αναζητήσεις και να εντοπίσεις ειδήσεις σχετικά με τον κλάδο σου με υψηλές πιθανότητες newsjacking.

 

12. Google Voice

Σε μια εποχή που οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα τηλέφωνά τους για να περιηγούνται στο διαδίκτυο, είναι φυσικό να χρησιμοποιούμε το web για να διαχειριστούμε και τις τηλεφωνικές μας συνομιλίες.

Το Google Voice, παρόλο που είναι διαθέσιμο μόνο στις Η.Π.Α, διευκολύνει τη διαχείριση πολλών τηλεφωνικών γραμμών, τη δημιουργία εξατομικευμένων μηνυμάτων voicemail ανάλογα με τον καλούντα, και την εύκολη μεταφορά τους.

Αυτό σου επιτρέπει να επίσης να μετρήσεις πόσο χρήσιμος είναι ένας αριθμός τηλεφώνου στο site σου. Αν συμπεριλάβεις αυτόν τον αριθμό σε μια σελίδα επικοινωνίας, για παράδειγμα, μπορείς να αποκτήσεις μια εικόνα των αναγκών και της συμπεριφοράς των χρηστών που επισκέπτονται το site σου.

 

13. Google Calendar

Η οργάνωση αποτελεί κλειδί για την παραγωγικότητα και την αποτελεσματικότητα των ανθρώπων και των επιχειρήσεων – ειδικά αν φοράς πολλά καπέλα.

Σε αυτό έρχεται να σε βοηθήσει το Google Calendar, ένας εύκολος τρόπος για να οργανώνεις την ημέρα σου, να παρακολουθείς τις συναντήσεις σου και να μοιράζεσαι το πρόγραμμά σου με άλλους.

Τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο αποτελεσματικά αν η επιχείρησή σου χρησιμοποιεί το Google Apps for Work, έτσι ώστε οι συνάδελφοί σου να χρησιμοποιούν αυτόματα το Google Calendar για να κλείσουν αίθουσες συνεδριάσεων και να ελέγξουν τη διαθεσιμότητα των συνεργατών τους.

Αλλά όταν πρόκειται για marketing, το Google Calendar μπορεί επίσης να είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για τη δημιουργία ενός editorial calendar για να οργανώσεις το blog σου και άλλο περιεχόμενο marketing, το οποίο μπορεί να μοιραστεί μεταξύ των συνεργατών, τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά.

 

14. Google Analytics

Πόσοι από τους επισκέπτες του site σου είναι νέοι και πόσοι returning; Πόση ώρα περιηγούνται μέσα στο site σου; Σε τι ποσοστά κυμαίνεται το bounce rate;

Όλες οι παραπάνω ερωτήσεις, και ακόμα περισσότερες, μπορούν να απαντηθούν από το Google Analytics, το δωρεάν προϊόν ανάλυσης της Google.

Το Google Analytics μπορεί να σου προσφέρει πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με την επισκεψιμότητα του site σου και να κατανοήσεις τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες περιηγούνται στο site σου.

 

Ωστόσο, τα website analytics δεν αποτελούν αντικαταστάτη των marketing analytics (εδώ είναι η διαφορά). Θα χρειαστείς ακόμη ένα ολοκληρωμένο λογισμικό marketing analytics όπως το HubSpot, για να σε βοηθήσει να μετρήσει ολόκληρο το marketing funnel και να παρακολουθείς τους επισκέπτες σου καθ’ όλη τη διάρκεια της πορείας τους, μέχρι να γίνουν πελάτες.

 

15. Google FeedBurner

Θέλεις να αυξήσεις την προβολή σου; Αν ναι, τότε θα πρέπει να επιτρέπεις στους επισκέπτες σου να εγγραφούν στο περιεχόμενο της σελίδας σου, κυρίως του blog σου, χρησιμοποιώντας feeds.

Με τη δημιουργία ενός λογαριασμού Google FeedBurner, οι επισκέπτες του site σου μπορούν να εγγραφούν στο περιεχόμενό σου και να λαμβάνουν τακτικές ενημερώσεις μέσω του browser τους, RSS readers, ή email.

Και λαμβάνοντας υπόψη ότι οι subscribers είναι εξαιρετικά πολύτιμοι για την ανάπτυξη ενός blog/site, η δυνατότητα για subscription για το περιεχόμενο είναι κάτι που δεν θέλεις να παραβλέψεις.

 

16. YouTube

Σε περίπτωση που δεν το γνώριζες, το YouTube αποτελεί προϊόν της Google από το 2006, και λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι πάνω από 1 δισεκατομμύριο χρήστες παρακολουθούν εκατοντάδες εκατομμύρια ώρες στο YouTube και δίνουν καθημερινά δισεκατομμύρια προβολές, οι video marketers δεν μπορούν να το αγνοήσουν ως ένα πανίσχυρο εργαλείο marketing.

Επομένως, αν δεν το έχεις κάνει ήδη, ήρθε η ώρα να δημιουργήσεις ένα κανάλι YouTube για την επιχείρησή σου και να ανεβάσεις τα πρώτα σου video.

 

17. Google AdSense

Εάν διαχειρίζεσαι ένα κανάλι στο YouTube, μη ξεχνάς το Google AdSense.

Το Adsense είναι το τέλειο εργαλείο για marketers που δημιουργούν και διαχειρίζονται περιεχόμενο στο internet, αλλά δεν γνωρίζουν πώς θα βγάλουν χρήματα από αυτό.

Αν κάνεις apply στο YouTube’s Partner Program και φιλοξενείς διαφημίσεις στα videos σου, αυτό απαιτεί να έχεις ένα λογαριασμό AdSense.

Το εργαλείο αυτό συνδέει τη σελίδα σου με ένα δίκτυο διαφημιζομένων που θέλουν να φιλοξενήσουν διαφημίσεις σε κανάλια που απευθύνονται στο κοινό τους.

Επομένως, αν διαχειρίζεσαι ένα blog, ένα site ή ένα video channel που ταιριάζει με το κοινό ενός διαφημιζόμενου, το AdSense θα τοποθετήσει τη διαφήμισή του στο web property σου, θα χρεώσει τον διαφημιζόμενο και θα σε πληρώσει για τη φιλοξενία του.

 

Δεν χρειάζονται όλοι και τα 17 παραπάνω εργαλεία που αναφέραμε, αλλά ακόμη και τα πιο βασικά εργαλεία -όταν χρησιμοποιούνται με τον σωστό τρόπο- μπορούν να κάνουν μια επιχείρηση πιο έξυπνη, ευέλικτη και αποτελεσματική, τόσο στην λειτουργία της όσο και στην επικοινωνία με τους πελάτες της.

 

Πηγή : https://www.grow-digital.gr/google-marketing-ergaleia/ 

 

Ο Σύλλογος

Σκοπός της παρούσας ιστοσελίδας είναι η γνωριμία με τα καταστήματα της πόλης μας, ώστε κάθε επισκέπτης  να γνωρίσει τα προϊόντα, τις υπηρεσίες καθώς και τις προσφορές των καταστημάτων της πόλης μας.

Χρήσιμοι σύνδεσμοι